Εμπλουτίζεται η γκάμα των SsangYong Tivoli και XLV ECO με LPG

SHARE:

Εμπλουτίζεται η γκάμα των SsangYong Tivoli και XLV ECO με LPG
loading...

Με το κόστος της βενζίνης και του πετρελαίου σε δυσθεώρητα ύψη, το υγραέριο κίνησης μοιάζει η πιο λογική και συμφέρουσα επιλογή για τη σύγχρονη ελληνι...

Ολυμπιακό ή ΠΑΟΚ θα διαλέξει ο Ανσαριφάρντ
Η Fiat Chrysler κατηγορείται για παραποίηση λογισμικού κινητήρων ντίζελ
ΕΠΟΣ Ξάνθης: Το τερμάτισε η ανακοίνωση προς τον… σούπερ ουάου Κολίνα στα αγγλικά!
Από το 2009 είχε να κερδίσει εκτός στα πλέι οφ η ΑΕΚ!
Η κοπή της πίτας της ΑΕΚ (video)

Με το κόστος της βενζίνης και του πετρελαίου σε δυσθεώρητα ύψη, το υγραέριο κίνησης μοιάζει η πιο λογική και συμφέρουσα επιλογή για τη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα. Έτσι, τα SsangYong Tivoli & XLV, τα νέα crossover της παλαιότερης premium κορεάτικης φίρμας αυτοκινήτων, προσαρμόζονται στις ανάγκες της εποχής και διατίθενται με σύστημα υγραεριοκίνησης, στις νέες εκδόσεις «ECO». Κατά αυτόν τον τρόπο αποτελούν πλέον τα μοναδικά μοντέλα στις κατηγορίες τους που διατίθενται με κινητήρες βενζίνης (128ίππων), πετρελαίου (116ίππων) και βενζίνης-υγραερίου (128ίππων). Οι εκδόσεις «ECO» των Tivoli και XLV συνδυάζονται είτε με αυτόματο είτε με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Εξοπλισμένα με μία μεγάλη δεξαμενή καυσίμου 54 λίτρων, που δεν καταλαμβάνει χώρο αποσκευών των μοντέλων (Tivoli: 423 λίτρα / XLV: 720 λίτρα), τα δύο SUV της SsangYong, διπλασιάζουν, σχεδόν, την αυτονομία τους, η οποία εκτοξεύεται στα 1.250 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα και των δύο δεξαμενών (βενζίνης & υγραερίου).

Εμπλουτίζεται η γκάμα των SsangYong Tivoli και XLV ECO με LPG

Η στροφή αυτή προς την υγραεριοκίνηση είναι και περιβαλλοντικά συμφέρουσα, καθώς οι εκπομπές βασικών ρύπων είναι χαμηλότερες, ενώ ταυτόχρονα η εκταμίευση για καύσιμο περιορίζεται σε ποσοστό περίπου 45%.

Τα αυτοκίνητα που λειτουργούν με υγραέριο εκπέμπουν κατά 10% – 20% λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα. Χαμηλότερες είναι οι εκπομπές και των υπόλοιπων ρύπων, ιδιαίτερα των αρωματικών υδρογονανθράκων (μείωση έως 30%), των οξειδίων του αζώτου 40%, ενώ του μονοξειδίου του άνθρακα μειώνονται έως και 50%.

Loading...

Επίσης, σε σύγκριση με τους κινητήρες diesel, ακόμη και τους πιο σύγχρονους, οι κινητήρες υγραερίου έχουν το προσόν ότι εκπέμπουν λιγότερα σωματίδια άνθρακα.

Εμπλουτίζεται η γκάμα των SsangYong Tivoli και XLV ECO με LPG

Τόσο το Tivoli όσο και το XLV «ECO» εξοπλίζονται με σύστημα υγραερίου που είναι ειδικά σχεδιασμένο και εξελιγμένο σε συνεργασία με τη SsangYong από κορυφαία εταιρεία συστημάτων του είδους. Το σύστημα ακολουθεί πιστά τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές, όντας συμβατό με το πρότυπο ποιότητας UNI EN ISO 9001:2000.

Ασφάλεια

Τα συστήματα υγραεριοκίνησης θεωρούνται το ίδιο, αν όχι πιο ασφαλή από τα συμβατικά συστήματα βενζίνης ή πετρελαίου, καθώς:

α) όλα τα εξαρτήματα που τοποθετούνται στο όχημα έχουν περάσει όλα τα τεστ ποιοτικού ελέγχου (δοκιμή αντοχής σε ακραίες συνθήκες θερμοκρασίας, πίεσης, κτλ) σύμφωνα με τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές και φέρουν τις αντίστοιχες εγκρίσεις τύπου.

β) η εγκατάσταση δεν επικοινωνεί με το εσωτερικό του οχήματος.

Εγγύηση

Οι εκδόσεις «ECO» των SsangYong Tivoli & XLV, διατηρούν ατόφια την πλήρη 5ετή εργοστασιακή τους εγγύηση συμπεριλαμβανομένων και των εξαρτημάτων της υγραεριοκίνησης. Παράλληλα, επωφελούνται και των πλεονεκτημάτων του προγράμματος Εγγύησης Επαναγοράς 55 μηνών.

Συντήρηση

Σε ετήσια βάση ή κάθε 15.000 χλμ. πραγματοποιείται συντήρηση και έλεγχος όλης της εγκατάστασης υγραεριοκίνησης, με στόχο την άρτια λειτουργία του κινητήρα.

Εμπλουτίζεται η γκάμα των SsangYong Tivoli και XLV ECO με LPG

Νίκος Τσάδαρης

Πηγή: newsbeast.gr

The post Εμπλουτίζεται η γκάμα των SsangYong Tivoli και XLV ECO με LPG appeared first on Master News.

loading...

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0