Μικρά ιαπωνικά βήματα εξέλιξης για τα CRF450R και CRF450RX

SHARE:

Μικρά ιαπωνικά βήματα εξέλιξης για τα CRF450R και CRF450RX
loading...

Το νέο CRF450R (μοντ. 2018) εμφανίστηκε, πιστό στο ραντεβού του με τον Τύπο αρχές καλοκαιριού. Θα είναι για πρώτη φορά εξοπλισμένο με μίζα στον στάντα...

Η αποστολή του Άρη για την προετοιμασία
Τρομερό εμπορικό deal για Ρεάλ!
Με Καυτό Διάφανο Φόρεμα Γιόρτασε Τα Γενέθλια Της Η Jennifer Lopez (Εικόνες) – Dream 90,6 FM
Συγκατοίκηση για Σάσαρι και Τρέντο
Σάχοφ: «Ορόσημο για μένα και τον ΠΑΟΚ το Κύπελλο»

Το νέο CRF450R (μοντ. 2018) εμφανίστηκε, πιστό στο ραντεβού του με τον Τύπο αρχές καλοκαιριού. Θα είναι για πρώτη φορά εξοπλισμένο με μίζα στον στάνταρ εξοπλισμό του.

Η μίζα λειτουργεί με ενέργεια από μια πανάλαφρη μπαταρία ιόντων λιθίου (όπως και το αντίστοιχο μοντέλο ΜΧ της Yamaha) που γλιτώνει 600γρ. βάρους. Πρόσθετο πλεονέκτημα η μείωση του βάρους από την απομάκρυνση της μανιβέλας.

Μικρά ιαπωνικά βήματα εξέλιξης για τα CRF450R και CRF450RX

Οι αναρτήσεις στα δύο άκρα έχουν δεχτεί απλά μικρορυθμίσεις ακριβείας, με στόχο τη μεγαλύτερη ευελιξία.

Όλες οι αλλαγές πάντως βασίζονται σε μια πολύ σταθερή και αποτελεσματική βάση, το περσινό CRF450, το οποίο αποτέλεσε την πρώτη ολοκληρωτική επανασχεδίαση του μοντέλου εδώ και οκτώ χρόνια –με νέα γεωμετρία πλαισίου, χαμηλότερο κέντρο βάρους και διάμετρο 49χιλ για το ανεστραμμένο Showa.

Loading...
Μικρά ιαπωνικά βήματα εξέλιξης για τα CRF450R και CRF450RX
CRF450R

Το περσινό CRF450R είχε σχεδιαστεί με βασικό σκοπό να φεύγει πρώτο στις εκκινήσεις του ΜΧ και SX. Συνεχίζοντας στον ίδιο δρόμο, το φετινό μοντέλο διαθέτει 11% περισσότερη ιπποδύναμη ψηλά και πιο εύρωστη ροπή σε όλες τις στροφές.

Από πέρυσι στη σειρά περιλαμβάνεται ένα ακόμη μοντέλο, το CRF450RX. Προορίζεται για το είδος αγώνων που είναι της μόδας τα τελευταία χρόνια, το εντούρο σε κλειστή πίστα ή τα trail rides.

Μικρά ιαπωνικά βήματα εξέλιξης για τα CRF450R και CRF450RX
CRF150R

Για τον λόγο αυτό το RX φορά αναρτήσεις με ρυθμίζεις εντούρο, διαφορετική χαρτογράφηση του ψεκασμού PGM-FI και των διαμορφώσεων λειτουργίας (σε τρία επίπεδα), ρεζερβουάρ 8,5 λίτρων από τιτάνιο, πίσω τροχό 18 ιντσών, πλαϊνό σταντ και φυσικά μίζα.

Αμφότερα τα μοντέλα θα εμφανιστούν στις ευρωπαϊκές βιτρίνες μέσα στο καλοκαίρι.

Μικρά ιαπωνικά βήματα εξέλιξης για τα CRF450R και CRF450RX
CRF150R

Πηγή: newsbeast.gr

loading...

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0