Vespa Sei Giorni, στις ρίζες του μύθου

SHARE:

Vespa Sei Giorni, στις ρίζες του μύθου
loading...

Η τεχνολογία και ο τουριστικός χαρακτήρας, τυπικά χαρακτηριστικά της οικογένειας Vespa GTS, συναντούν την ιστορία και την πιο αυθεντική σπορ παράδοση ...

Έκανε την πρώτη του προπόνηση με τους Σανς ο Τζέιμς (pic)
Η αποκάλυψη για τη μη συμμετοχή του Αντετοκούνμπο στο Ευρωμπάσκετ: Η άγνωστη επιστολή
Δήλωση-βόμβα για το μέλλον του Γιασικεβίτσιους στη Ζαλγκίρις! (pic)
Τα εισιτήρια για το ματς του Ολυμπιακού με την Οσμανλίσπορ
Αυτό είναι το βίντεο που θέλει να εξαφανίσει η Σπυροπούλου – Γυμνή και ξαναμμένη πάνω στο ματζαφλάρι του… (ΒΙΝΤΕΟ)

Η τεχνολογία και ο τουριστικός χαρακτήρας, τυπικά χαρακτηριστικά της οικογένειας Vespa GTS, συναντούν την ιστορία και την πιο αυθεντική σπορ παράδοση της Vespa.

Έτσι γεννήθηκε η Vespa Sei Giorni, ένα ειδικό μοντέλο που παράγεται σε αριθμημένη έκδοση και αποτελεί τον διάδοχο της αυθεντικής Vespa Sport «Sei Giorni». Πρόκειται για ένα μοντέλο που έμεινε στην ιστορία και διαμορφώθηκε ειδικά για τον απαιτητικό αγώνα Regularity «Sei Giorni Internazionale di Varese» του 1951, στον οποίο υπήρξε αδιαμφισβήτητος πρωταγωνιστής με 9 χρυσά μετάλλια.

Η Vespa GTS, με κυρίαρχο χαρακτηριστικό το μεγάλο αμάξωμα, που είναι κατασκευασμένο αποκλειστικά από ατσάλι, ιδανική για κομψές μετακινήσεις στην πόλη, αλλά και πάντα έτοιμη για ταξίδια και περιπέτειες, αποτελεί την τεχνική βάση για τη νέα Vespa Sei Giorni, η οποία εξοπλίζεται με τον πιο ισχυρό κινητήρα στην ιστορία του πιο διάσημου και αγαπημένου σκούτερ στον κόσμο.

Μοναδικό στυλ, εμπνευσμένο από την προέλευση της Vespa

Vespa Sei Giorni, στις ρίζες του μύθου

Το στυλ της νέας Vespa Sei Giorni θυμίζει αναμφίβολα το κλασικό ύφος της Vespa.  Χαρακτηριστικά στοιχεία αποτελούν το «faro basso», δηλ. η χαμηλή τοποθέτηση του προβολέα στο μπροστινό φτερό, καθώς και το τιμόνι που θυμίζει εκείνο της πρώτης Vespa Sei Giorni, αλλά και των υπολοίπων μοντέλων Vespa εκείνης της περιόδου, και χαρακτηρίζεται από την απλότητα του εκτεθειμένου μεταλλικού σωλήνα. Μια λύση με μεγάλη στυλιστική γοητεία και ορθολογική κατασκευή που εφαρμόζεται στο νέο μοντέλο και ενισχύεται με το κομψό κυκλικό ταμπλό οργάνων, με αναλογικό ταχύμετρο σε λευκό φόντο.

Άλλο ένα στοιχείο που ξεχωρίζει στο μπροστινό άκρο της Vespa Sei Giorni είναι το φιμέ σπορ παρμπρίζ, που προστατεύει κομψά το ταμπλό οργάνων.

Άνεση και ασφάλεια

Η Vespa Sei Giorni υιοθετεί τις αξίες που χαρακτηρίζουν τη σειρά Vespa GTS, δηλαδή το στυλ, την άνεση και την ασφάλεια: όπως όλες οι εκδόσεις Vespa με μεγάλο αμάξωμα, έτσι και η Vespa Sei Giorni διαθέτει ευρύχωρο αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα και μεγάλη, άνετη σέλα. Η άριστη εργονομία Vespa, ενισχύεται από την άνεση που προσφέρει το μεγάλο αμάξωμα. Η θέση οδήγησης είναι φυσική, επιτρέπει τον πλήρη έλεγχο του οχήματος και παρέχει απόλυτη άνεση ακόμα και σε μεγάλες αποστάσεις.

Vespa Sei Giorni, στις ρίζες του μύθου

Loading...

Αξεσουάρ

Όπως σε όλες τις εκδόσεις Vespa GTS, έτσι και στη Vespa Sei Giorni διατίθενται το παρμπρίζ, το ευρύχωρο βαλιτσάκι χωρητικότητας 42 λίτρων και η βάση του. Η μπροστινή και η πίσω σχάρα αποσκευών συγκαταλέγονται στα αξεσουάρ που ζητούνται και εκτιμώνται περισσότερο από τους πελάτες.

Τονίζουν την προσωπικότητα της Vespa με ισχυρό και ξεχωριστό τρόπο και παραπέμπουν στην μακρόχρονη περιηγητική ιστορία της Vespa.

Vespa Sei Giorni: η αφετηρία ενός μύθου

Το 1951, η Piaggio Squadra Corse άφησε άφωνο τον αγωνιστικό κόσμο, θριαμβεύοντας απέναντι σε πραγματικές off rad μοτοσικλέτες σε έναν από τους πιο σκληρούς και υψηλού κύρους αγώνες. Στη μεταπολεμική περίοδο, οι αγώνες Regularity βρέθηκαν στο απόγειο της δόξας τους: επρόκειτο για απαιτητικές δοκιμασίες σε δύσκολες διαδρομές εκατοντάδων χιλιομέτρων. Ήταν μια εξαιρετική δοκιμασία τόσο για τον αναβάτη όσο και για τα οχήματα.

Ο αγώνας με το υψηλότερο κύρος ήταν ο «Sei Giorni Internazionale», ο οποίος στην 26η διοργάνωσή του πραγματοποιήθηκε στο Βαρέζε.

Η υποδοχή του κόσμου στις δέκα Vespa στην αφετηρία της κούρσας ήταν κατά βάση επιφυλακτική: τι έλπιζαν να πετύχουν ενάντια σε αληθινές μοτοσικλέτες που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για αυτούς τους αγώνες; Όμως η Vespa κυριάρχησε με τη έκδοση Sport του μοντέλου που είχε σχεδιαστεί ειδικά για εκείνο τον αγώνα και κατόρθωσε να κερδίσει 9 χρυσά ατομικά μετάλλια. Ήταν μια θριαμβευτική κυριαρχία που επιτεύχθηκε σε αδιάβατες διαδρομές ανώμαλου δρόμου και με μια αμιγή δοκιμασία ταχύτητας στην πίστα της Μόντσα που χάρισε στην Piaggio και το Χρυσό Μετάλλιο των Κατασκευαστών, καθώς ήταν η μοναδική ιταλική ομάδα που κατάφερε να κερδίσει.

Vespa Sei Giorni, στις ρίζες του μύθου

Η Vespa «Sei Giorni», που γεννήθηκε και πήρε το όνομά της από εκείνη τη νίκη, είχε πολλές αισθητικές ομοιότητες με το μοντέλο παραγωγής, ενώ οι βασικές διαφορές της ήταν το μεγαλύτερο ρεζερβουάρ καυσίμων, η πιο αεροδυναμική ποδιά και το μεγαλύτερο δεξιό πλευρικό κάλυμμα που φιλοξενούσε το καρμπιρατέρ στον κύλινδρο. Το συγκεκριμένο μοντέλο Sei Giorni αποτελεί αναμφισβήτητα ένα από τα πιο θρυλικά στην ιστορία της Vespa: πλέον είναι περιζήτητο για τους συλλέκτες και είναι μία από τις πιο πολύτιμες Vespa στον κόσμο, δεδομένου ότι ήταν μια περιορισμένη έκδοση περίπου 300 τεμαχίων, που προοριζόταν προφανώς για τους αγώνες Regularity.

Τιμή

Η Vespa Sei Giorni διατίθεται στα σημεία πώλησης Vespa, στην τιμή των 5.660 ευρώ.

Πηγή: newsbeast.gr

loading...

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0